Wij proberen voor jou de ultieme shopervaring te creëren op onze website. Kom je er niet helemaal uit? Kijk dan hieronder tussen de FAQ en wie weet staat jouw antwoord ertussen.

 

  1. Wat is de retourtermijn?

Bij ByMoonsea heb je de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na de verzenddatum. Zorg ervoor dat je eerst de retourvoorwaarden hebt gelezen.

 

  1. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Door de uitharding van de producten duurt het minimaal 5 dagen voordat de bestelling wordt verzonden. (Tenzij het product op voorraad is) Let op: keramische producten hebben een langere verwerkingstijd! Dit verschilt dus per product. Je ontvangt een mailtje met je Track&Trace code zodra jouw bestelling is verzonden.

 

  1. Ik heb een klacht, waar kan ik dit melden?

Die klacht gaan we voor je oplossen! Je mag een mailtje sturen naar info@bymoonsea.nl of een bericht sturen via Facebook. Geef in je bericht duidelijk aan wat je klacht is o.v.v. je naam en bestelnummer. Onze klantenservice neemt jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling om te kijken wat we voor je kunnen doen.

 

  1. Welke optie moet ik kiezen voor het verzenden?

Kies altijd de goede verzend mogelijkheid passend bij jouw product. Meer informatie kan je vinden onder Verzenden.

 

5. Mijn product bevat imperfecties, kan ik dit terugsturen?

Nee, dit valt helaas niet onder de retourvoorwaarden. Zoals bij elk product staat aangegeven, kunnen handgemaakte producten imperfecties bevatten. Dit maakt elk artikel juist ook zo uniek! Daarnaast kan giethars na verloop van tijd geel worden als het wordt blootgesteld aan UV-licht, houdt uw werkstuk daarom uit direct zonlicht.

 

6. Waarom kan ik niet via iDeal betalen?

Doordat wij nog hobbymatig zijn ingesteld, hebben wij geen kvk. Hierdoor kunnen wij ons ook niet aansluiten bij integraties zoals Mollie, via wie de iDeal betalingen gaan. In de toekomst kan dit zeker gaan veranderen.